Sunday, March 06, 2016

Face Scan

…Ansiktet är något av det viktigaste på våra kroppar, det är viktigt att vi tar hand om det. Att göra en scan av ansiktet för att se vad som händer ”där under” tycker jag är väldigt intressant. Jag var inne på Dermapeel vid Davidshall här i Malmö för en ansiktsbehandling med diamantslipning och innan vi gjorde det så scannade vi mitt ansikte för att se hur det ser ut under ytan. Nu var det inte min ”bästa veka” om ni förstår vad jag menar så jag hade ju lite finnar och så, men resultatet är superintressant.IMG_2243
så här ser aparaten ut där amn stoppar in huvudet för foto.
1mail.google.com
clean face – ska finnas en bild till här som är bild 2 som ska visa rynkor, men då jag inte har några, så tyckte jag det var onödigt att visa den :P
2mail.google.com
här ser man var huden är lite tunnare och var kärlen blir lite mer synliga
pigmentförändringar och lite början till eventuella solskador. Hos mig ser ni lite i sidan på ansiktet, de lite mörkare partierna där. De lätt orangea prickarna man ser är var det finns talgproduktion. Och de börkare prickarna kan vara lite finnar man klämt.4unnamed 5unnamed
Och detta är hur ens ansikte skulle se ut om allt som finns under ytan skulle komma upp.1mail.google.com5unnamed
Vill ni också göra en scan eller någon behandling så kan ni ta kontakt på 040-23 66 66 . Säg att ni kommer via mig så får ni 20% rabatt vpå valfri behandling hos alla hudterapeuterna på salongen


xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se 
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska 

No comments: