Monday, August 22, 2016

Ge mig ett lyxigt badrum!


Något jag saknar nu när vi sålt min bostadsrätt och flyttat in i vår hyreslägenhet i Västra Hamnen är just mitt förra badrum. Att ha en bostadsrätt eller ett eget hus där man kan fixa till det perfekta badrummet är enligt mig så viktigt och det ger en så himla mycket. 

Det är kanske inte det första man tänker på, men att "inreda" ett badrum från "topp-till-tå", få allt som man verkligen vill, från kakel, till belysning till skåp, dusch, badkar etc. det är verkligen en minilyx. Och tro mig har ni gjort det en gång, så kommer ni alltid att vilja ha ett "självdesignat badrum".


Det är verkligen något som jag längtar efter när vi köper vårt eget igen, badrummet! Med rörläggningar kan man t.ex få hjälp av Rörassistansen, sen finns det en massa planerngsverktyg online och hur mycket som helst inspiration att få. Något som jag bara måste påpeka är också regulationerna för fuktskydd, superviktigt att få det rätt annars täcker inte försäkringen!

xoxo,
xo--Vicky 
Bloggar även på http://vicktoria.malmolife.se
Follow Me on Twitter VicktoriaM!
Follow Me on Instagram vicktoriamurawska   
 

No comments: